Midsommar!

 
Hejsan, kära vänner! Först av allt; Glad midsommar! Vad har ni gjort? Jag har varit på en go' väns kolonilott med annat folk! Jag träffade en kompis där också! Hennes namn är Jytte och är vit. Vi hade trevligt tillsammans, och, vet ni vad, hon hade ett fett coolt halsband! Värsta high-tech teknologin! När hon skäller sprutar hennes halsband vatten! Just den biten kanske inte var den trevligaste, men ändå! Fast snälla matte, husse, och ni andra, köp inte mig ett sådant.. Jag sköter mig faktiskt ganska bra ändå... Jag och Jytte delade på grill-galler-resterna, systerligt och hunderligt! Ha ett bra liv tills vi ses nästa gång! Hej hopp, lingonsn.., jag ska nog inte säga det.. 
 
Woff,
 
Cindy(cindrella)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback