Livet i skärgårn'

Folk!
Semester i skärgården på en liten ö. Här händer lite allt möjligt och lite ingenting. Vi åker båten till affären på Nämdö.. Jag har också en ball jordhög/grop under huset som jag brukar gräva i tills man inte ser mina vita tassar, för de blir svarta av det. Vi har en studsmatta här ute som jag har testat. Det känns som att benen blir spaghetti.. Usch.. Inte min favorit.

Här är väldigt nära till vattnet! Jag brukar gå dit, men jag doppar mig MAX ner till magen. Det är inte så varmt.. Även fast jag är vattenhund så kanske jag inte är så förtjust i vattnet som andra hundar. Men det kanske kommer med tiden, I don't know..
Bilden är från när jag spelade dam med matte och husse och de.. Jag vann tyvärr inte, konstigt nog gick inte spelet ut på att bita och äta upp korten. Too bad.

Tjingtjong,

Cindy



• Förlåt om bilden inte har så bra kvalitet men det tar mycket tid att ta med systemkameran och ladda in i datorn och greja än att ta med mobilen, vilket då gör att inläggen skulle komma senare än de gör nu. Men ska försöka få upp lite bilder senare (som är bättre) •


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback