DORIIIIS!

Heya!

Doris kom idag! Wihoo! Vi har jagat varandra och retats, precis som det ska vara. Idag innan hon kom så åkte jag och husse och de till en gårdsbutik på Nämdö. Vägen dit i båten var väääldigt vågig så lill-matte eller syrran eller vad jag ska kalla det.. Syrren, får det bli, människo-syrran, men nu säger jag syrran.. SKITSAMMA. Hon höll i mig så det var okej. När vi kom fram gick vi upp till gården och där fanns en annan hund. Dam. Hon var väl halvintressant, inte så mycket till lek. Hon var för lugn. Sedan, höjdpunkten, på hela vistelsen, där fanns HÖNOR! HAHAHAHA, jag skrämde dem, så att de sprang in i sitt hus. Hönorna och matte & co tyckte dock inte det var lika kul. Men,men. Sedan så åkte vi till Skärgårds-muséet, och jag fick vänta i trädgården utanför. Det var helt okej, lite ensam. Men sen kom en Italienare, tryffelhund. Dam. Molly hette hon. Hon var kortklippt förutom på huvudet då det såg ut som om hon hade cykelhjälm, fast en hårig cykelhjälm. Hon hade typ gula, gyllene ögon. Det såg läskigt ut. Men,men. Hon var extremt tråkig. Hon bara stod, när jag hoppade omkring henne. Ååååh.
Men sen kom iallfall Doris, somsagt. :)
 
på återseende,
 
Cindy
 
-- Systemkamerabilderna kan tyvärr inte laddas upp då jag glömt sladden i stan. Men de kommer senare, i en såkallad "bildbomb". Sålänge kommer bilder tagna med iPhone 4. --
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback